Narex na veletrhu IBF 2015 v Brně

Naposl. změněno: 6.9.2017

Po čtyřleté přestávce se Narex zúčastnil Mezinárodního stavebního veletrhu v Brně, který se konal 22. – 25. dubna 2015. Veletrh pokrývá prakticky všechny oblasti stavebnictví – realizace staveb, stavební řemesla a technologie, stavební materiály a výrobky, stavební stroje, stavební konstrukce – a technického zařízení budov. Narex zde tedy nesměl chybět.

Letošní veletrh navštívilo přesně 44 318 návštěvníků, z toho část tvořili studenti řemeslných, stavebních a strojírenských oborů. Vystavovalo 769 firem. S klidným svědomím můžeme říci, že NAREX byl jedním z nejvýraznějších. Ihned po vstupu do areálu doslova svítil nepřehlédnutelný stánek NAREX v tradičních modro-oranžových barvách a příjemnou atmosféru dobarvoval hudební doprovod a moderování Jana Havránka. Na ploše 104 m2 pracovníci marketingového a obchodního oddělení představili nejen stávající sortiment, ale i novinky takzvaně „naživo“. Během celého veletrhu mohli návštěvníci sledovat, jak postupně vzniká ocelový nápis NAREX, na kterém produktmanažer Zbyněk Bureš převáděl výhody a snadnou ovladatelnost nové řady úhlových brusek (EBU 125-12 C, EBU 125-14 C, EBU 125-14 CE a EBU 150-14 CEA), která byla na trh uvedena 1. dubna.

Tato řada nových úhlových brusek je vybavena mnoha inovacemi, z nichž je jednou z nejzásadnějších, nové patentované řešení převodové skříně se speciálně navrženými průchody a vzduchovodnou, která zvyšuje průtok vzduchu strojem. Tím zdokonaluje celkové chlazení a celkové výkonové rezervy motoru. Další novinkou představenou na veletrhu, byly stoje v novém balení – systainer T-Loc, který Narex nabízí od 20. dubna letošního roku. V neposlední řadě, měli návštěvníci veletrhu možnost si prohlédnout a odnést nový katalog, platný od 1. května.

U stánku se tedy téměř nepřetržitě houfoval dav lidí, kteří se zajímali nejen o stroje a sortiment Narexu, ale chtěli si i sami stroje vyzkoušet nebo se zúčastnit jedné ze zajímavých soutěží. Zejména návštěvníci z řad studentů ukázali velkou soutěživost a touhu vyhrát některý z reklamních předmětů Narex.

   

Za atraktivního a zábavného moderování Honzi Havránka, měli možnost účastnit se několika soutěží, kde nejen ukázali vlastní zručnost a zkušenost s ručním nářadím, ale vždy se dozvěděli něco nového a především si vždy odnesli malou pozornost. Hlavní výhrou byla sada ochranných prostředků PROTECT KIT. Marketingový tým si kladl jako jeden z cílů oslovit mladší generaci zákazníků, což se jistě povedlo.

Na veletrh byli samozřejmě zváni i obchodní partneři, kteří přijeli v hojném počtu i přes to, že někteří jeli přes celou republiku a ve stejném termínu konala konkurenční značka „Den obchodníků“. Pro koncové zákazníky byla na veletrhu připravena zajímavá akční nabídka na slevu na vybrané stroje, kterou po veletrhu mohli uplatnit přímo u svého prodejce.

Několik čísel:
44 318 návštěvníků veletrhu (od středy 22. 4. do soboty 25. 4. 2015)
769 vystavovatelů
41 obchodních partnerů/prodejců navštívilo stánek Narex
68 strojů bylo prodáno přímo koncovým zákazníkům prostřednictvím slevových formulářů
Z toho 30 strojů do rukou profesionálních řemeslníkům
35-40 let je věkový průměr návštěvníků a zákazníků, přišli ale i velmi mladé zákazníci
Akumulátorová technika a vysavače jsou skupiny strojů, o které jevili zákazníci na veletrhu největší zájem.
Itálie a Ukrajina jsou země, ze kterých přijeli nejvzdálenější zákazníci

Na závěr jednu opravdu fajnšmejkrovskou libůstku od jednoho z prodejců NAREX.

Unikátní DH eBike s elektromotorem v barvách Narex.

   

Kompletní sestava zaměstnanců Narex na veletrhu odvedla dobrou práci, jak s přípravami, tak i při samotném konání veletrhu. Jistě se účast na veletrhu dá hodnotit jako velmi úspěšná a budeme doufat, že se ve stejném počtu v Brně shledáme i příští rok.